profil bukan penggoda

I ain't GREAT,,
I'm no PERFECT,,
I ain't ADULTER,,
I'm no SEDUCER,,
I am NOBODY after all,,

Mesti ada yang tertanya-tanya apesal nama blog ni | aku bukan si penggoda | kan? Takde pon? Ala. Ada la. Saya tahu mesti ada punya. Hehe. Awak malu nak ngaku kan? Takpe. Saya tak kesah. Tapi, skang ni saya nak citer sket mane datangnya ilham nama blog ni.

Tahu tak kisah nabi Yusuf dan Zulaikha? Saya syak mesti ramai yang dah tahu kan? Bagos. Lagi senang saya nak seksplen. Ehh. Maksud saya, eksplen. Orang kalau dengar je nama Zulaikha, orang terus kaitkan dengan penggoda la ape la kan? Haa. Saya tak suka orang anggap macam tu. Sebab saya ni habes inesen orangnya tahu. Seriously. Keh keh keh.

Tapi tapi tapi, malangnya maseh ramai yang gagal untuk mengerti. Saya tules BUKAN SI PENGGODA. Tapi, dorang tules SI PENGGODA. Yang BUKAN tu saya syak dia simpan dalam peti besi lah. Haila. Saya muskil sungguh.

Jadi, kalau nak ajak menggoda orang, awak jangan ajak saya tau. Sebab saya betol-betol tak pandai nak menggoda orang. Tolonglah percaya. Huhu.


p/s: Saje nak share. Maksud nama Zulaikha tu adalah kecantikan yang menawan. Huahuahua. Mahu nombor?